Secretaresse Operations

Informatie

Hyzon Motors Europe
Winschoten
32-40

Hyzon Motors Inc. is een vanuit Amerika opererende wereldwijde truckfabrikant van emissievrije waterstofbrandstofcel aangedreven bedrijfsvoertuigen voor de transportsector. Het is het enige bedrijf ter wereld dat zero-emissie trucks kan aanbieden met een totaalgewicht van meer dan 40 ton. Met de oprichting van Hyzon als zelfstandige entiteit kan men zich gaan richten op het versnellen van de energietransitie door de productie en levering van bedrijfsvoertuigen op waterstofbrandstofcel in onder andere Europese regio’s. De vestiging van Hyzon Motors Europe in Winschoten is de eerste vestiging van Hyzon Motors in Europa dat de productie van emissievrije zware trucks kan aanbieden. Vanuit de productielocatie in Winschoten zullen er eind 2022 zo’n 300 medewerkers dagelijks hard werken aan alle waterstoftrucks die voor de Europese markt beschikbaar komen.

Wat hebben wij  jou te bieden? 

Hyzon Motors Europe schaalt momenteel in een gigantisch tempo op, misschien geeft dit binnen de afdeling Operations nog wel de meeste hectiek. Hier produceert Hyzon onder leiding van de Director Operations en diverse operationeel leidinggevenden de waterstoftrucks waar het allemaal om draait. De director heeft ondertussen een grote behoefte aan operationele ondersteuning – een assistent(e) – organisator en hulplijn ineen! 

Voornoemde rol laat zich nooit helemaal goed in een stukje tekst vervatten. Er gebeurt immers heel veel tegelijkertijd. Je bent in ieder geval degene die de agenda en mailbox beheersbaar probeert te houden, vergaderingen en calls organiseert en vervolgacties bewaakt en eerstelijns contacten oppakt om de operatie zo min mogelijk te verstoren. Tevens ben je degene die zoveel mogelijk secretarieel, administratief en organisatorisch werk overneemt, zodat alle focus kan worden gelegd op de opschaling, kwaliteit, werkprocessen, werkwijzen, ongestoorde productie en inwerken en verder invoeren van veel nieuw personeel. 

Wat vragen wij van jou? 

  • MBO+/HBO werk- en denkniveau, met als basis bijvoorbeeld een diploma office management / management assistent / assistant to the manager of een secretarieel/administratief georiënteerde opleiding. 
  • Uitstekende kennis en gebruikerservaring met moderne ICT-toepassingen en alle applicaties van MS Office. 
  • Je hebt minimaal vijf jaar relevante werkervaring en een zeer hoge schakelfrequentie. 
  • Ook in stressvolle en hectische situaties weet jij het overzicht en de rust te bewaren.
  • Je bent zorgvuldig en beschikt over een proactieve persoonlijkheid met een goed inschattingsvermogen.  
  • Je beheerst de Engelse taal goed, zowel mondeling alsmede schriftelijk.  

Sollicitatieformulier

Sollicitatieformulier
Krijg je op dit moment een uitkering? Bijvoorbeeld een bijstands- of WW-uitkering?
Upload je CV *
Maximale uploadgrootte: 32MB
Maximale uploadgrootte: 32MB

Delen op